טקס הפעיל המצטיין

במסגרת התוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" התקיים ב 5.3.2020, טקס מרגש בו ניתן אות משרד החינוך לפעיל המצטיין לשנת תש"פ. הטקס התקיים במעמד נציגי משרד החינוך ובהנחיית נועה שגב מנהלת המחלקה להתפתחות אישית ומעורבות חברתית. 

ראש העיר , מר רמי גרינברג, בירך את הזוכים ואמר ״העשייה של התלמידים למען הזולת היא נתינה ללא תמורה וללא שכר, נתינה שיש בה רגישות וסולידריות חברתית. זוהי גאווה לעיר המטפחת בני נוער לא רק ללמידה אלא גם לערכי נתינה ואהבת הזולת״.

 

תלמידינו צורי לזריאן נבחר לקבל את אות הפעיל המצטיין על התנדבותו במקומות שונים. 

 

צורי נער בן 20 הלומד בבית ספרנו מזה 5 שנים, מתנדב בתחומים שונים ומגוונים ונראה כי ההתנדבות משפיעה עליו באופן חיובי ומעצים. צורי מתנדב בבית הקשיש "בית מסר", אחת לשבוע למשך 3 שעות בשנה הנוכחית, שם עוזר לצוות לחלק קפה ועוגה, יושב ומשוחח עם הקשישים, משחק איתם לפי בחירתם משחקי שולחן. חשוב להדגיש כי צורי התחיל ליזום קשר ואינטראקציה עם הקשישים, מקשיב להם ומזהה צורך ומנסה לספק אותו ככל הניתן. בנוסף התנדב בצבא בבסיס סירקין שם עזר במילוי משימות שנתנו לו במטבח הצבאי, עזר בעריכת שולחנות, ובסידור חדר האוכל והכלים במטבח. עוד התנדב צורי בבית החברתי פתח תקווה, שם סייע בסידור המקום, תליית בגדים, קיפול, הכנסת בגדים לשקיות והעמסה לרכב, וכל מטלה שהתבקש מלא על הצד הטוב ביותר, ואפילו לא בקש הפסקה או מנוחה.

צורי במהלך כל שנות לימודיו בבית ספרנו מייצג את בי"ס בהופעות שונות ומגונות בארועים שונים הן בתחום בי"ס והן מחוץ לבי"ס בלהקת מיומנה, תיפוף בגאווה ובכבוד.